Nyt medie: Fokus på små- og mellemstore virksomhed

Kender du SMV-Nyt? Hvis ikke, så kan du med fordel besøge Danmarks nye digitale medie for små- og mellemstore virksomheder. Hvorfor SMV? Det er faktisk i denne kategori, at man finder langt størstedelen af de danske virksomheder, men det er ofte de store børsnoterede selskaber der løber med al opmærksomheden.

Heldigvis er der masser af gode historier at fortælle, når det gælder små- og mellemstore virksomheder – i hvert fald på det lokale plan. For mange af Danmarks mindre virksomheder er naturligvis tæt forbundet med deres nærområde.

Historier der er værd at fortælle

Selvfølgelig er det ikke breaking news at den lokale tømrerforretning fejrer 25-års jubilæum eller at en ny generations står klar til at overtage den lokale vognmandsforretning, men disse historier har alligevel en værdi – både for virksomheden selv, for medarbejderne og for lokalsamfundet.

Har din virksomhed en god historie, som du gerne vil fortælle? SMV-Nyt er de lokale virksomheders talerør, hvor gode historier ikke handler om antal klik, men om reel interesse og dertilhørende fordybelse. Historierne på SMV-Nyt kan både handle om hverdagslivet og om særlige begivenheder – fælles for dem alle er, at de har virksomheder og medarbejdere i centrum.

Kan deles på sociale medier

Selvom SMV-Nyt ikke er en reklamesøjle, så kan artiklerne naturligvis benyttes til at skabe opmærksomhed omkring din forretning – det gælder ikke mindst for virksomheder, der ikke har en stor og moderne hjemmeside. I stedet kan artiklerne fra SMV-Nyt deles på din virksomheds Facebook-side, så den bliver synlig for dit netværk.

Når det handler om at skaffe kunder og samarbejdspartnere, er det vigtigt med den gode fortælling. Og SMV-Nyt kan netop bidrage til den gode fortælling. Det har måske stået på din huskeseddel i flere år, men det er de færreste virksomhedsejere i små- og mellemstore virksomheder der har tid og overskud til at producere markedsføringsmateriale. I stedet kan du få hjælp hos SMV-Nyt, for alle virksomheder har en historie at fortælle…

2 tanker om “Nyt medie: Fokus på små- og mellemstore virksomhed

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *